Sunday, May 9, 2010

BRAIN- CLEANSING GRANUL

Ramuan Utama :-

Angelica, Chuanxiong, Radix Paeniae Alba, Radix Rehmanis Preparata, Rumulus Uncariae

KEISTIMEWAANNYA:-

(1) Mengawal tenaga dalaman dan meningkatkan mikro pengedaran darah (micro-circulation)
(2) Meningkatkan aliran darah dan melegakan kekejangan vascular
(3) Merawat akar umbi dan punca sakit kelapa
(4) Merawat Migrain
(5) Melawan faktor-faktor yang mencetuskan sakit kepala
(6) Secara Asasnya merawat punca penyebab sakit kepala
Ciri-ciri Produk:-

B-Cleansing granul - “Kehidupan Tanpa Sakit Kepala”

Kekurangan Peredaran Serebral Kronik (Chronic Cerebral Circulation Insufficiency (CCCI)) pertama kali dicadagkan oleh saintis perubatan Jepun pada tahun 1990. Iamerujuk kepada satu penyakit dengan siri manifestasi klinikal dalam bentuk ketidakfungsian otak akibat daripada kekurangan peredaran darah ke otak secara berlarutan dan kronik yang disebabkan oleh pelbagai faktor. Pening dan sakit kepala merupakan symptom yang paling nyata.

Apakah Punca Penyakit Ini?

Punca utama ialah aterosklerosis (factor risiko aterosklerosis adalah tekanan darah tinggi, diabetes, hyperlipidemia, obes, merokok dan minum alcohol) dan juga arthritis, stenosis arteri dan sebagainya.

Punca kedua ialah tekanan darah. Kadar pengaliran darah diotak berhubung terus dengan tahap tekanan darah. Dibawah syarat-syarat normal, kadar pengaliran ddarah serebral bertambah secara relative dengan penambahan tekanan darah , tetapi apabila tekanan darah naik ke satu tahap, pengaliran darah serebral akan berkurangan.

Oleh itu, pembekalan darah yang normal ke tisu otak akan terganggu apabila tekanan darah terlalu tinggi atau terlalu rendah.

Punca ketiga ialah penukaran komposisi darah. Penyelidikan perubatan membuktikan bahawa penambahan kelikatan darah ialah satu daripada factor penting pengurangan pembekalan darah seberal.

Kelebihan Produk :-

B-Cleansing granul ialah penyediaan Perubatan Cina yang kandunagn utamanya ialah Angelica, Chuanxiong, Radix Paeonie alba, Radix Rehmanniae preparata, Gewang, Rizoma Corydalis dan sebagainya.

Ia berkesan dalam memberi khasiat kepada Yin, memperkayakan darah, mengawalatur system hati, menindas Yang dan menggalak peredaran darah. Produk ini memberi kesan klinikal yang baik, kualiti stabil, selamat dan tidak membawa kesan sampingan bertoksik. Berbanding dengan produk lain dalam kategori yang sama, ia berkelebihan daripada segi teknikal dan potensi pemasaran.

B-Cleansing granule boleh mengembangkan salur darah pada otak, menambahkan pengaliran darah serebral, membaiki peredaran-mikro serebral, menambahkan pembekalan oksigen serevral dan mengurangkan rintangan vascular.

Ia boleh melegakan kekejangan, mengurangkan kelikatan darah, merencatkan penggumpalan platelet, anti-trombosis dan pada masa yang sama bertindak ke atas system saraf pusat dengan kesan penenteraman dan analgesic yang efektif. Ini menjadikannya pilihan terbaik sebagai rawatan untuk kepeningan, sakit kepala, insomnia dan gajala lain bagi CCCI.

Ia juga sesuai digunakan untuk kepeningan dan sakit kepala yang tercetus kerana tekanan darah tinggi, sakit kepala jenis ketegangan, migraine, kepeningan dan sakit kepala yang dibawa oleh sindrom saraf serebral traumatic, sakit kepala semasa haid, keresahan dan cepat marah, insomnia, bermimpi keterlaluan, tinnitus, konjunktivitis, kesakitan mata dan gejala-gejala lain.

Seperti mana dibuktikan secara klinikal, keberkesanannya ke atas kepeningan akibat CCCI ialah 92.3%, 83.3% untuk keadaan berat kepala dan jumlah keberkesanan pada insomnia ialah 88.2%, di mana tiada reaksi buruk yang nyata didapati dalam jangka rawatan. Keberkesanannya lebih ketara dalam rawatan berpanjangan.

Kajian juga mendapati bahawa B-Cleansing graqnul mengurangkan tahap fosfatase beralkali (AP) jenis asid lisofosfatidik terlarut di dalam darah dengan efektif, mengurangkan risiko strok dan juga merencat apoptosis yang tercetus disebabkan oleh CCCI yang ketara.

6 Fungsi Utama :-

1. Mengembangkan salur darah serebral dan menambahkan pengaliran darah

2. Membaiki peredaran serebral dan menambahkan pembekalan oksigen ke otak

3. Melegakan kekejangan salur darah serebral

4. Kesakitan kepala primer

5. Mereka yang mempunyai kualiti tidur yang kurang baik atau tidak cukup rehat

Cara Pemakanan :-

B-Cleansing granul diambil sebelum makan. 1 paket diambil 3 kali sehari. 2 paket harus diambil sebagai dos pertama.

Setiap rawatan ialah 1 bulan; pengambilan jangka panjang memberi kesan yang lebih baik.

Bancuh Brain - Cleansing bersama air panas. Biarkan seketika lebih kurang 5 minit dan bolehlah terus diminum.

JIKA ANDA MENGGUNAKAN PRODUK :-

KEISTIMEWAANNYA

(1) SETIAP PRODUK YANG DIPESAN PADA KALI PERTAMA DI JUAL DENGAN HARGA PENGGUNA= (RM 118.00 + KOS PENGHANTARAN) UNTUK PEMBELIAAN KALI KE 2 DAN SETERUSNYA AKAN DI JUAL DENGAN HARGA AHLI (RM 100.00 + KOS PENGHANTARAN)

PERHATIAN:-

BONUS ( SUPER 5 )RM 300.00- RM 350.00 SEBULAN
BONUS ( SUPER 25 ) RM 2000.00 SEBULAN
TIKET PELANCONGAN KE SHANGHAI CHINA

(2) DALAM MASA SEBULAN JIKA ANDA MENGGUNAKAN SET PRODUK INI ANDA TELAH MENGUMPUL (BV 60).JIKA DALAM SEBULAN ADA 19 ORANG PELANGGAN YANG MENGGUNAKAN PRODUK YANG SAMA,MEREKA AKAN DI LETAKKAN DIBAWAH RANGKAIAN ANDA.

ANDA SECARA AUTOMATIK LAYAK MENDAPAT BONUS RM 300.00 - RM 350.SEBULAN

(3) JIKA ANDA DAN 19 PELANGGAN DIBAWAH ANDA. TERDAPAT 19 PENGGUNA DARI SETIAP MEREKA DALAM SEBULAN,SECARA AUTOMATIK ANDA LAYAK MENDAPAT (BONUS SUPER 25 = RM 2000.00 SEBULAN)

(4) KHAS UNTUK AHLI-AHLI BARU BERMULA DARI BULAN APRIL HINGGA BULAN OGOS QUALIFY 2 X SUPER 25 BERTURUT-TURUT DALAM 2 BULAN
CONTOHNYA:- BULAN JUN 1 KALI SUPER 25 DAN BULAN JULAI 1 KALI SUPER 25 DENGAN PENGGUNA YANG SAMA

ANDA SECARA AUTOMATIK LAYAK MENDAPAT 1 TIKET YANG DIBERI OLEH TASLY MALAYSIA SDN.BHD (TASLY SHANGHAI TRIP) TERMASUK PENGINAPAN, MAKAN DAN PENERBANGAN PERCUMA.

PROMOSI SAH DARI 1 JUN HINGGA 31 OGOS

AYUH REBUTLAH PELUANG KEEMASAN YANG AKAN MENGUBAH HIDUP ANDA DISAMPING KESIHATAN YANG TERBAIK

No comments:

Post a Comment