Sunday, May 9, 2010

KAPSUL DONG CHONG CAO

Ramuan Utama :-

Cordyceps sinensis

KEISTIMEWAANNYA:-

(1) Memperbaiki sistem kekebalan Tubuh; sesuai untuk mereka yang sering sakit.
(2) Baik untuk penyakit kronik, Asma, Batuk dan penyakit saluran pernafasan
(3) Memperbaiki fungsi Metabolisme Ginjal, bersikap dingin terhadap seks.
(4) Meningkatkan kemampuan seksual
(5) Memperbaiki fungsi buah pinggang
(6) Mencegah kanser dan mengawal pertumbuhan tumor

Ciri-ciri Produk :-

1. Produk yang unik
2. Sesuai untuk kebanyakan golongan pengguna
3. Kandungan bahan aktif yang tinggi
4. Bebas daripada kandungan hormone dan perangsang

Kelebihan Produk :-

1. Melaraskan keseimbangan Yin dan Yang

- Teori Perubatan Tradisional Cina mengenai pengawalaturan keseluruhan badan


Dalam Perubatan Tradisional Cina, tubuh manusia dianggap sebagai suatu entity biologi keseluruhan, di mana Yin dan Yang merupakan faktor utama pelarasan fungsi-fungsi metabolisme dan fisiologi badan. Ying dan Yang saling meningkat dan saling mengawalatur demi mengekalkan keseimbangan dinamik relative sendiri, ini merupakan syarat asas untuk semua aktiviti normal dalam kehidupan. Apabila Yin dan Yang seimbang maka badan akan berada dalam keadaan sihat.

2. Pengawalaturan dwi-arah

Kebanyakkan herba perubatan cina bersifat lembut dan bertindak ke atas sasaran berganda, ia berupaya menjalankan pelarasan dwi-arah dalam banyak aspek. “Pelarasan” ini adalah suatu cirri khas Perubatan Tradisional Cina, ia juga suatu kelebihan.

Cordyceps merupakan satu daripada herba pengawalaturan dwi-arah tersebut, di mana ia mengkhasiati Yin dan menguatkan Yang; ia berkesan keatas tekana darah tinggi dan juga tekanan darah rendah; ia menolong merawat diabetes dengan merendahkan gula dalam darah dan pada masa yang sama membaiki keadaan hipoglisemia untuk mengembalikan tenaga kepada badan; ia boleh meningkatkan fungsi sistem imun dan jua boleh mengurangkan fungsi imunosit tertentu.

Aplikasi yang Bersesuaian :-

1. Kepada mereka yang mempunyai keimunan yang lemah, mudah sakit demam dan mereka yang cepat letih.
2. Sesuai untuk golongan pertengahan usia dan warga tua, mereka yang mempunyai tekanan kerja yang berat, membuat kerja fizikal yang berat dan berbadan lemah.
3. Mereka yang menghidap penyakit ketidakfungsian pulmonary seperti asma , bronchitis kronik, emfisema dan rhinitis kronik.
4. Mereka yang kekurangan fungsi renal yang mendadak atau kronik; atau kegagala fungsi renal, sakit belakang, proteinuria dsb.
5. Pesakit tekanan darah tinggi atau tekana darah rendah.
6. Mereka yang bermasalah dengan ketidakfungsian seksual, kemandulan, mati pucuk dan keluaran mani nocturnal.


4 Fungsi Utama :-

1. Memperbaiki fungsi sistem pernafasan


Dalam Perubatan Traditional Cina, Cordyceps dikatakan boleh membaiki keadaan paru-paru, merawat asma, menghentikan batuk dan menyingkirkan kahak; ia digunakan untuk merawat batuk kokol dan asma yang disebabkan oleh kelemahan paru-paru dan/atau ginjal.

Kajian moden menunjukkan bahawa Cordyceps berfungsi dengan ketara dalam meningkatkan perembesan epinefrin, mengembangkan bronkus, menghentikan asma, menolong mengeluarkan kahak, dsb. Ia juga berfungsi sebagai rawatan sampingan untuk penyakit ko-pulmonal dan kegagalan pernafasan.

2. Meningkatakan fungsi ginjal

Menurut Perubatan Tradisional Cina, Cordyceps mempunyai kaitan dengan kesihatan ginjal, ia meningkatkan fungsi renal dan membaiki poten lelaki, ia boleh merawat kelemahan ginjal, sakit belakang, dsb. Kajian moden mendapati bahawa Cordyceps membawa kesanbaik baik dalam rawatan kegagalan renal secara mendadak. Dalam rawatan kegagalan renal kronik, ia mengurangkan protein air kencing, kreatinin, serum dan nitrogen air kencing.

3. Meningkatkan fungsi seksual

Cordyceps boleh membaiki poten lelaki dan menmggalakan perembesan air mani. Ia lembut dan tidak bersifat panas, sesuai untuk merawat kekurang renal, sakit belakang bahagian bawah, mati pucuk, keluaran mani noktunal, ketidakfungsian seksual, kemandulan, dsb.

4. Mengawalatur fungsi keimunan dan meningkatkan kebolehan melawan penyakit

Cordyceps mengawalatur sistem imun secara dwi-arah, fungsi utamanya ialah meningkatkan imuniti; tetapi ia juga mempunyai kesan penekanan ke atas penyakit autoimuniti. Melalui pelarasan dwi-arah, kebolehan badan melawan penyakit dipertingkatkan. Perubatan Tradisioanl Cina percaya bahawa Cordyceps bertindak sabagai suatu tonik untuk kesihatan yang kurang baik, ia berkesan dalam menguatkan badan pesakit yang sedang pulih, merawat peluh semasa sejuk, terasa sejuk dan gejala-gejala lain. Oleh itu, Cordyceps boleh digunakan untuk melawan keletihan, ia juga meningkatkan ketahanan fizikal badan dan memberikan perlindungan.

Fungsi Lain :-

Pelarasan kepada tekanan darah, dll.

Cara Pemakanan :-

2 kapsul pagi

2 kapsul petang

(diambil sebelum makan semasa perut kosong)

JIKA ANDA MENGGUNAKAN PRODUK :-

KEISTIMEWAANNYA

(1) SETIAP PRODUK YANG DIPESAN PADA KALI PERTAMA DI JUAL DENGAN HARGA PENGGUNA= (RM 142.00 + KOS PENGHANTARAN) UNTUK PEMBELIAAN KALI KE 2 DAN SETERUSNYA AKAN DI JUAL DENGAN HARGA AHLI (RM 120.00 + KOS PENGHANTARAN)

PERHATIAN:-

BONUS ( SUPER 5 )RM 300.00- RM 350.00 SEBULAN
BONUS ( SUPER 25 ) RM 2000.00 SEBULAN
TIKET PELANCONGAN KE SHANGHAI CHINA

(2) DALAM MASA SEBULAN JIKA ANDA MENGGUNAKAN SET PRODUK INI ANDA TELAH MENGUMPUL (BV 72).JIKA DALAM SEBULAN ADA 16 ORANG PELANGGAN YANG MENGGUNAKAN PRODUK YANG SAMA,MEREKA AKAN DI LETAKKAN DIBAWAH RANGKAIAN ANDA.

ANDA SECARA AUTOMATIK LAYAK MENDAPAT BONUS RM 300.00 - RM 350.SEBULAN

(3) JIKA ANDA DAN 16 PELANGGAN DIBAWAH ANDA. TERDAPAT 16 PENGGUNA DARI SETIAP MEREKA DALAM SEBULAN,SECARA AUTOMATIK ANDA LAYAK MENDAPAT (BONUS SUPER 25 = RM 2000.00 SEBULAN)

(4) KHAS UNTUK AHLI-AHLI BARU BERMULA DARI BULAN APRIL HINGGA BULAN OGOS QUALIFY 2 X SUPER 25 BERTURUT-TURUT DALAM 2 BULAN
CONTOHNYA:- BULAN JUN 1 KALI SUPER 25 DAN BULAN JULAI 1 KALI SUPER 25 DENGAN PENGGUNA YANG SAMA

ANDA SECARA AUTOMATIK LAYAK MENDAPAT 1 TIKET YANG DIBERI OLEH TASLY MALAYSIA SDN.BHD (TASLY SHANGHAI TRIP) TERMASUK PENGINAPAN, MAKAN DAN PENERBANGAN PERCUMA.

PROMOSI SAH DARI 1 JUN HINGGA 31 OGOS

AYUH REBUTLAH PELUANG KEEMASAN YANG AKAN MENGUBAH HIDUP ANDA DISAMPING KESIHATAN YANG TERBAIK

4 comments:

  1. Sy pngguna Tasly ni.Beli gan org lain pon bole jd ahli ker?
    Email sy: murnimohamat@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Ssh nk order kalo no. contact x de.

    ReplyDelete
  3. Dimana sy dapatkan kan pordak ini sy sagat memrlukan

    ReplyDelete