Sunday, May 9, 2010

KAPSUL MARGARET PLUS

Ramuan Utama :-

Ekstak kacang soya, Trifolium pretense, Paeoniae Alba dan Ganoderma lucidum, etc

KEISTIMEWAANNYA:-

(1) *Menyeimbangkan hormon wanita*

(2) *Mencegah Osteoporosis*

(3) *Melambatkan Proses Penuaan*

(4) *Mencegah Kanser Payudara*

(5) *Menambah Ghairah Sex Wanita*

(6) *Melancarkan Haid yang tidak teratur*

(7) *Mencegah penyakit Alzheimer*

(8) *Mencegah Penyakit Lain


Kelebihan Magarita Plus Kapsul

(A) Menghasilkan tekstur kulit yang lebih baik. Wanita akan dapat merasa kulit mereka tambah berseri, lebih halus, lembut dan anjal.

(B) Mengekalkan rupa dan daya tenaga muda. Penggunaan kacang soya flavon-modified membantu mencegah penurunan rahim (womb), melambatkan menopaus bermula dan sekaligus memperlahankan proses penuaan.

(C) Mengatasi simpton haid. Ketidak seimbangan hormon semasa haid menyebabkan pelbagai kerumitan fizikal. Kacang soya flavone-modified dalam Magarita Plus Kapsul membantu mekanisma pengaturan dua hala paras estrogen dan mengatasi simptom-simptom semasa haid.

(D) Melegakan simptom-simptom menopaus. Kacang soya flavone-modified dalam Magaita Plus Kapsul mengandungi estrogen yang mengatur fungsi yang menstabilkan paras estrogen dalam badan, sambil melegakan rasa sakit dan kerumitan sewaktu menopaus.

(E) Mencegah kereputan tulang. Paras rendah estrogen dalam badan menaikkan risiko kehilangan jisim tulang bagi wanita. Kacang soya flavone-modified membantu menguatkan tulang dan menghalang terjadinya kereputan tulang.

(F) Mencegah Kenyanyukan dan demnsia. Penggunaan kacang soya flavone-modified membantu mengurangkan pembekuan darah dan menghalang pemendakan sesetengah seleroprotein dalam serebrum. Faktor-faktor ini penting dalam mencegah kenyanyukan dan demensia.

Perubahan-perubahan jangka pendek Magarita Plus Kapsul

Seseorang wanita dapat menikmati perubahan-perubahan fizikal dalam masa yang singkat selepas memakan Magarita Plus Kapsul. Antaranya ialah:

7 hari selepas penggunaan:

# Tidur bertambah baik. Peliinciran vagina bertambah. Pembuangan air besar bertambah baik

15 hari selepas penggunaan:

# Mood bertambah baik. Tekstur kulit tambah berseri, halus, licin dan bertambah anjal
# Gejala menopaus berkurangan

30 hari selepas berkurangan:

# Berat badan berkurangan. Puting (nipples) dan konturnya semakain cerah
# Kelihatan lebih muda. Rasa sakit di bahagian pinggang, kaki dan tumit hilang.

Ciri-ciri Produk :-

Kapsul Margaret Plus merupakan hasil integrasi sari penting Perubatan Tradisonal Cina. Perubatan Tradisonal Cina juga percaya bahawa dengan kaedah pengawetan yang betul, penuaan dapat dilambatkan serta pengekalan kejelitaan dan keseimbangan funsi fisiologi boleh dicapai. Kesihatan badan juga dapat dipelihara.

Bagaimanakah harus kita pelihara kesihatan badan kita dengan betul?

Menurut perubatan moden, banyak penyakit di kalnagan wanita adalah disebabkan oleh gangguan paras estrogen dalam badan, di mana siri gejala seperti berikut boleh diperhatikan; ketidakaturan haid iaitu haid datang samada terlalu awal atau lewat dan pengaliran haid samada sangat banyak atau terlalu sedikit, atau sehingga terjadinya pendarahan uterin; kepeningan, tinnitus, berasa demam panas atau sejuk dengan tiba-tiba, penyirapan kepanasan pada kepala dan pipi, kemerahan muka, perpeluhan spontan, perpeluhan malam, mudah naik marah, ketidakstabilan emosi, pelupa, rasa kecewa, berpeluh di tapak tangan dan kaki, kulit berasa gatal, sakit belakang, badan semakin bongkok sebab batuk, kekurangan stamina, tidak dapat berdiri atau bekerja untuk jangka waktu panjang, takutkan kesejukan dan keletihan.

Jika kita ingin mengekalkan kesihatan dengan cara yang terbaik, kita harus bermula daripada keseluruhan konsep Perubata Tradisional Cina, iaitu dari segi pelarasan keseimbangan fisionlogi keseluruhan dalam badan; di mana Ganoderma lucidum, Paeniae alba dan Trifolium pretense boleh memberi kesan tersebut. Pada masa yang sama, bergabungkan perspektif perubatan moden, estrogen tumbuhan digunakan untuk melaraskan keseimbangan hormone wanita. Demi tujuan itu, isoflavon soya berkualiti tinggi dan herba tradisional Trifolium pretense digabungkan supaya memberi kesan senergetik.

5 Fungsi Utama :-

1. Kesan hampir sama seperti estrogen


Unsur aktif dalam isoflavan soya boleh bergabung dengan penerima estrogen (ER) dalam badan dan memaparkan fungsi estrogen yang lemah. Selepas pergabungan, ia berkeupayaan memberi kesan ke atas kesihatan menurut perhubungan dos-gerakbalas bentuk-U. Iaitu pada dos rendah ia menunjukkan kesan anti-estrogen’ pada dos sederhana ia bertindak seperti estrogen pada tahap tertentu dan pada dos yang tinggi, ia berkesan meningkatkan estrogen.

Perhubungan dos-gerakbalas berbentuk-U memberi isoflavan soya dengan fungsi pelbagai estrogen menolong melegakan sindrom putus haid. Satu penyelidikan klinikal menunjukkan bahawa perbandingan antara Negara-negara Eropah dan Amarika denga Negara Jepun, hanya ¼ wanita Jepun menunjukkan tercerusnya sindrom putus haid. Ini adalah disebabkan oleh pemakanan yang mengandungi lebih isoflavan.

Pati kacang soya dan Trifolium pretense mengandungi banyak isoflavan; apabila ia digunakna bersama, ia saling menyempurnakan dan saling menihkatkan antara satu sama lain. Radix Paeoniae alba, digunakan dalam perubatan Tradisonal Cina untuk merawat gangguan kitaran haid, kesakitan semasa haid, pendarahan uterin dan penyakt lain; ia boleh digunakan untuk meringankan gejala sindro putus haid.

2. Anti-tumor

Isoflavon kacang soya mempunyai anti-tumor yang ketara, khususnya terhadap tumor yang berkaitan dengan hormone, seperti kanser payu dara dan prostate. Melalui kesan estrogen, ia dapat menghasilakn kesan pencegahan tumor pada tahap tertentu. Radix Paeoniae alba dapat meneutralkan racun bahan-bahan karsinogen, manakala Ganoderma lucidum membawa kesan baik dalam pelarasan dan pengaktifan fungsi imuniti yang menuatkan kebolehan badan untuk mencegah tumor.

3. Mencegah osteoporosis

Apabila memasuki peringkat putus haid, kaum wanita menghadapi risiko osteoporosis (kehilangan jasad tulang yang ketara) yang lebih tinggi. Isoflavon kacang soya, sebagai estrogen tumbuhan bukan-steroid, boleh mengurangkan aktiviti osteoklas fungsi osteoprotegerin dan perembesan protein, merencat penyerapan-balik jasad tulang dan mencegah kejadian osteoporosis.

4. Mempertahankan salur darah kardiak

Radix Paeoniae alba dan Geoderma lucidum berkesan dalam pengembangan arteri koronari dan pelindungan otot kardiak daripada kekurangan bekalan darah; herba-herba ini digunakan dengan meluas untuk membantu dalam perawatan dan pencegahan penyakit jantung koronari, angina, dsb.

Isoflavon kacang soya dan Ganoderma lucidum boleh mengurangkan paras kolestrol dalam badan dan mengurangkan kadar kejadian aterosklerosis; ia juga mempunyai kesan membaiki peredaran-mikro, mencegah trombosis, dsb.

5. Meningkatkan keimunan

Isoflavon kacang soya berfungsi meningkatkan imuniti tak-spesifik pada badan. Ujian pada haiwan menunjukkan bahawa ia boleh meningkatkan fungsi makrofaj dan immunoglobulin hasilan limpa dalam tikus, meninggikan bilangan limfosit darah peripheral, maka ia berfungsi dalam pengawalaturan yang ketara.

Ganoderma lucidum berkesan meningkatkan kekuatan dalaman, memperkhasiatkan dan memperkuatkan badan, memanjangkan umur, meningkatkan fungsi imun dan menguatkan rintangan melawan penyakit.

Cara Pemakanan :-

1 kapsul pagi

1 kapsul petang

(diambil sebelum makan semasa perut kosong)

JIKA ANDA MENGGUNAKAN PRODUK :-

KEISTIMEWAANNYA

(1) SETIAP PRODUK YANG DIPESAN PADA KALI PERTAMA DI JUAL DENGAN HARGA PENGGUNA= (RM 130.00 + KOS PENGHANTARAN) UNTUK PEMBELIAAN KALI KE 2 DAN SETERUSNYA AKAN DI JUAL DENGAN HARGA AHLI (RM 110.00 + KOS PENGHANTARAN)

PERHATIAN:-

BONUS ( SUPER 5 )RM 300.00- RM 350.00 SEBULAN
BONUS ( SUPER 25 ) RM 2000.00 SEBULAN
TIKET PELANCONGAN KE SHANGHAI CHINA

(2) DALAM MASA SEBULAN JIKA ANDA MENGGUNAKAN SET PRODUK INI ANDA TELAH MENGUMPUL (BV 66).JIKA DALAM SEBULAN ADA 18 ORANG PELANGGAN YANG MENGGUNAKAN PRODUK YANG SAMA,MEREKA AKAN DI LETAKKAN DIBAWAH RANGKAIAN ANDA.

ANDA SECARA AUTOMATIK LAYAK MENDAPAT BONUS RM 300.00 - RM 350.SEBULAN

(3) JIKA ANDA DAN 18 PELANGGAN DIBAWAH ANDA. TERDAPAT 18 PENGGUNA DARI SETIAP MEREKA DALAM SEBULAN,SECARA AUTOMATIK ANDA LAYAK MENDAPAT (BONUS SUPER 25 = RM 2000.00 SEBULAN)

(4) KHAS UNTUK AHLI-AHLI BARU BERMULA DARI BULAN APRIL HINGGA BULAN OGOS QUALIFY 2 X SUPER 25 BERTURUT-TURUT DALAM 2 BULAN
CONTOHNYA:- BULAN JUN 1 KALI SUPER 25 DAN BULAN JULAI 1 KALI SUPER 25 DENGAN PENGGUNA YANG SAMA

ANDA SECARA AUTOMATIK LAYAK MENDAPAT 1 TIKET YANG DIBERI OLEH TASLY MALAYSIA SDN.BHD (TASLY SHANGHAI TRIP) TERMASUK PENGINAPAN, MAKAN DAN PENERBANGAN PERCUMA.

PROMOSI SAH DARI 1 JUN HINGGA 31 OGOS

AYUH REBUTLAH PELUANG KEEMASAN YANG AKAN MENGUBAH HIDUP ANDA DISAMPING KESIHATAN YANG TERBAIK

No comments:

Post a Comment