Sunday, May 9, 2010

KAPSUL WILD GINSENG

Ramuan Utama :-

Ekstark ginseng merah ( Ginsenosida RH-2)

KEISTIMEWAANNYA:-

(1) Menyihatkan tubuh secara menyeluruh
(2) Melambatkan dan mengawal pembentukan dan metastasis sel Kanser
(3) Mencegah Angina Pektoris
(4) Memperbaiki Diabetes
(5) Memperkuat sistem imun (Daya Tahan Tubuh)
(6) Meningkatkan fungsi seksual bagi mengatasi mati pucuk

Ciri-ciri Produk :-


1. Ginseng yang digunakan adalah berusia enam tahun serta berkualiti tinggi yang diambil daripada kawasan terpilih dan kualiti produk juga terjamin.

2. Menggunakan teknologi pengestrakan enzim tercanggih dan memastikan kepekatan bahan aktif ginsenosida yang tinggi digunakan

Aplikasi yang Bersesuaian :-

1. Untuk perawatan tumor dan kanser

2. Untuk penggunaan dalam jangka pemulihan selepas sebarang penyakit serius.

3. Untuk merawat kekurangan pada paru-paru, limpa, jantung dan ginjal.

4. Untuk memperbaiki kesukaran bernafas yang berpunca daripada peredaran renal yang tidak normal, mati pucuk, pengeluaran mani nocturnal dan gejala kelemahan peredaran renal yang lain.

5. Untuk merawat dan memperbaiki kelemahan imuniti dan kepada mereka yang mudah menghidap selsema.

6. Untuk meningkatkan kebolehan mental dan peringatan.

7. Bagi tujuan kecantikan dan anti penuaan.

8. Kepada golongan usia pertengahan dan warga tua dengan badan yang lemah

9. Kepada wanita yang lemah selepas bersalin.


6 Fungsi Utama :-

1. Kesan anti-tumor


Kajian moden menunjukkan bahawa Ginsenosida-Rh2 boleh merencat serangan dan metastasis sel tumor, ia dapat mengaruh apoptosis dan perbezaan sel tumor; ia boleh digunakan dalam rawatan kaser hati, kanser paru-paru, kanser payu dara, kanser perut, kanser tulang, melanoma malignan, kanser esophagus, dsb.

2.Mengawal keimunan dan meningkatkan rintangan terhadap penyakit

Ginsenosida-Rh2 dalamn ginseng ialah bahan aktif yang boleh mengawalatur keimunan; ia melaraskan fungsi imun badan dan meningkatkan rintangannya melawan penyakit.

Perubatan Tradisional Cina percaya bahawa ginseng dapat digunakan untuk memperbaiki keadaan asma atau kesukaran bernafas, kelemahan bersuara dan bercakap, nadi yang lemah, perpeluhan spontan, kurang stamina, kurang selera makan, najis separuh cair, kelihatan tidak bermaya, palpitasi, ketegangan di dada, kepucatan, dsb, Ia juga dapat mententeramkan fikiran dan membaiki kesukaran untuk bernafas yang berpunca daripada renal yang terganggu.

3. Mengawalatur sistem saraf pusat

Kapsul Wild Ginseng dapat mengawalatur sistem saraf pusat dan meningkatkan proses rangsangan otak dan mengaruh kecenderungannya kea rah keseimbangan; ia dapat meningkatkan keupayaan mental dan fizikal, meningkatkan mutu kerja dan melawan keletihan, Ginsenosida juga dapat menambag pengambilan oksigen di otak.

Dengan itu, Kapsul Wild Ginseng, dapat meningkatkan keupayaan pembelajaran, ingatan dan mempunyai kesan ketara damlam perbaikan penyakit yang berkaitan dengan ketidakupayaan daya ingatan.

4. Meningkatkan fungsi seksual

Kapsul Wild Ginseng dapat menambahkan perembesan kortikosteroid, berkesan ke atas kelenjar-kelenjar gonad; menambahkan bilangan daya hidup sperma dalam testis. Perubatan Tradisional Cina percaya bahawa ginseng berkesan membaiki peredaran renal; ia bukan sahaja digunakan untuk merawat kesukaran bernafas disebabkan oleh peredaran renal yang tidak normal malhan ia juga merawat kekurangan ginjal dan masalah mati pucuk.

5.Menjaga organ hati.

Ginseng dapat meningkatkan aktiviti pelbagai enzim dalam hati dan menguatkan keupayaan detoksifikasi hati; ia mempunyai kesan detoksifikasi dan menjaga hati yang diracuni oleh alkohol.

6.Memberi kesan kecantikan dan penjagaan terhadap kulit

Kajian Tasly mendapati bahawa Kapsul Wild Ginseng boleh diserap dengan perlahan oleh badn manusia, ia boleh mengmbangkan salur kapilari pada kulit, menggalakkan peredaran darah pada kulit, meningkatakan nutrisi kulit, menglakkan dehidrasi, kekerasan dan kedutan pada kulit; dengan itu, ia meningkatkan kelembutan kulit, merangsang pembaharuan sel, mengekalkan kelicinan dan menjaga khasiat kulit, mengelakkan penuaan awal dan seterusnya menghasilakan kesan kecantikan. Selain itu, Kapsul Wild Ginseng dapat bertindak sebagai antioksida.

***** Perhatian *****

Produk ini ialah makanan nutrisi kesihatan tambahan. Namun begitu, kepada mereka dengan lidah yang berwarna gelap atau lapisan kekuningan tebal, mereka yang bersifat panas dalam atau mereka yang berasa panas, dos tinggi tidak sesuai diambil. Sebagai penggantinya, dos rendah boleh digunakan dan ingat perbanyakkan minum air, buah-buahan serta sayur-sayuran dan cuba sentiasa bangkit perasaan ceria. Untuk memastikan pembuangan air besar berjalan setiap hari, adalah lebih baik diambil bersama dengan Kasly Aloe. Ia tidak sesuai diambil oleh mereka yang demam, selsema atau demam panas. Selain daripada itu, lobak putih tidak harus dimakan dalam jangka masa pengambilan produk ini.

JIKA ANDA MENGGUNAKAN PRODUK :-

KEISTIMEWAANNYA

(1) SETIAP PRODUK YANG DIPESAN PADA KALI PERTAMA DI JUAL DENGAN HARGA PENGGUNA= (RM 209.00 + KOS PENGHANTARAN) UNTUK PEMBELIAAN KALI KE 2 DAN SETERUSNYA AKAN DI JUAL DENGAN HARGA AHLI (RM 180.00 + KOS PENGHANTARAN)

PERHATIAN:-

BONUS ( SUPER 5 )RM 300.00- RM 350.00 SEBULAN
BONUS ( SUPER 25 ) RM 2000.00 SEBULAN
TIKET PELANCONGAN KE SHANGHAI CHINA

(2) DALAM MASA SEBULAN JIKA ANDA MENGGUNAKAN SET PRODUK INI ANDA TELAH MENGUMPUL (BV 108).JIKA DALAM SEBULAN ADA 11 ORANG PELANGGAN YANG MENGGUNAKAN PRODUK YANG SAMA,MEREKA AKAN DI LETAKKAN DIBAWAH RANGKAIAN ANDA.

ANDA SECARA AUTOMATIK LAYAK MENDAPAT BONUS RM 300.00 - RM 350.SEBULAN

(3) JIKA ANDA DAN 11 PELANGGAN DIBAWAH ANDA. TERDAPAT 11 PENGGUNA DARI SETIAP MEREKA DALAM SEBULAN,SECARA AUTOMATIK ANDA LAYAK MENDAPAT (BONUS SUPER 25 = RM 2000.00 SEBULAN)

(4) KHAS UNTUK AHLI-AHLI BARU BERMULA DARI BULAN APRIL HINGGA BULAN OGOS QUALIFY 2 X SUPER 25 BERTURUT-TURUT DALAM 2 BULAN
CONTOHNYA:- BULAN JUN 1 KALI SUPER 25 DAN BULAN JULAI 1 KALI SUPER 25 DENGAN PENGGUNA YANG SAMA

ANDA SECARA AUTOMATIK LAYAK MENDAPAT 1 TIKET YANG DIBERI OLEH TASLY MALAYSIA SDN.BHD (TASLY SHANGHAI TRIP) TERMASUK PENGINAPAN, MAKAN DAN PENERBANGAN PERCUMA.

PROMOSI SAH DARI 1 JUN HINGGA 31 OGOS

AYUH REBUTLAH PELUANG KEEMASAN YANG AKAN MENGUBAH HIDUP ANDA DISAMPING KESIHATAN YANG TERBAIK.

No comments:

Post a Comment