Sunday, May 9, 2010

KASLY ALOE

Ramuan Utama:-

Aloe Vera, Wheatgrass, Dietari Fiber Larut

KEISTIMEWAANNYA:-

(1) Meningkatkan Daya Tahan Tubuh
(2) Memperbaiki Peredaran Darah
(3) Mengurangkan Gula dalam Darah,mengurangkan Paras Kolesterol
Detoksifikasi, memperbaiki pergerakan usus besar untuk gangguan
Sembelit
(4) Melangsingkan Tubuh dan menghaluskan kulit

Bagaimanakah tumbuhan ini boleh membantu tubuh anda?

1.Aloe Vera

Pengurusan Berat Badan

Ya, Aloe Vera amat berguna kepada sesiapa yang ingin menurunkan berat badan. Dengan lebih 200 komponen nutiren dalam aloe vera (termasuklah vitamin B12), anda perlu mengambilnya bersama-sama diet anda/program pemakanan untuk mengurangkan berta badan anda. Aloe vera shaja tidak akan dapat menurunkan dan mengekalkan berat badan anda. Meminum Aloe Vera dua kali sahari dapat memberi anda nutrient dan vitamin yang diperlukan oleh badan untuk membakar lemak dan membina badan yang ideal. Ia dapat memudahkan kehilangan berat badan dengan membantu membuang air yang berlebihan daripada sel.

Kulit

1. Merawat kedut, pigmentasi dan menghilangkan parut.
2. Boleh merawat dengan cepat kesan terbakar, penyakir kulit, kesan melecur
dan masalah kulit seperti psoriasis, eczema, keradangan dan kecederaan pada kulit.
3. Memanjangkan rangsangan pengeluaran kolagen dan elastin yang mana kedudukannya adalah perlu untuk menghalang penuaan kulit.

Penuaan (Orang tua dan pesakit)

Aloe Vera adalah salah satu sumber yang penting bagi anti-oksida, Vitamin E, Vitamin C dan Vitamin B-12 (sumber semulajadi). Kajian terkini telah menunjukkan aloe memberi kesan anti-oksida yang baik. Pengoksidaan pada sel boleh merosakkan DNA serta boleh membawa kepada kanser, penyakit lain dan membawa perubahan yang berkait dengan penuaan dengan menghilangkan radikal bebas dalam badan.

Masalah penghadaman

Aloe Vera membantu dalam penghadaman, masalah keradangan usus, ulser colitis, penyakit esophagus, ulser usus, masalah usu yang kronik seperti sembelit, hemorrhoids, colitis dan penyakit Crohn.

Darah

Aloe vera boleh bertindak sebagai pembersih darah semulajadi. Ia meningkatkan hemoglobin, sel darah putih dan platelet. Ia juga bloeh mengembangkan saluran darah supaya dapat meningkatkan peredaran darah. Zat besi, kuprum, lysine, threonin, asid folik dan thiamin adalah bahan kimia yang berguna. Ia dapat membantu pembentukan darah dan memberi oksigen kepada sel darah merah dan meningkatkan penggunaan zat besi, mengalakkan kematangan sel darah merah dan meningkatkan hayat hidup. Ia juga membantu dalam pengeluaran antibody, membaiki tisu, memberi tenaga, menguatkan system keimunan dan membantu pembentukan darah. Dengan kombinasi asid amino, ia membantu menurunkan tekanan darah tinggi.

Metabolisme Lemak

Asid amino seperti methionine, serine, thronine dan molybdenum juga amat berguna. Ia boleh membuang logam berat dalam badan. Juga membantu dalam metabolisma karbohidrat. Lemak dan protein dan dengan itu menghalang pembentukan lemak dalam hati dan arteri.

2. Wheatgrass

Wheatgrass adalah agen penyembuhan yang penting dan efektif kera ia dapat :-

1) Membersihkan dan membentuk darah

2) Meningkatkan keadaan kulit dan rambut

3) Membina kekuatan otot dan daya ketahanan

4) Melawan serangan penyakit

5) Menghapuskan tumor

6) Bertindak sebagai penahan selera

7) Merangsang pertumbuhan kulit baru yang sihat dan menegangkan kulit yang tua

8) Dengan cepat diserap oleh kulit dan memberi kesan yang lembut dan kulit yang cerah

3. Dietari fiber

Mengambil amaun dietary fiber yang mencukupi boleh memendekkan masa makanan berada dalam usus dan ia juga membantu mempercepatkan pergerakan makanan dan untuk membuang toksin dan sisa buangan dalam badan. Kewujudan dietary fiber yang mencukupi dalam gastric boleh membant dalam mengekalkan kekenyangan dan melambatkan kelaparan. Dengan itu, ia dapat membantu dalam menurunkan berat badan.

Cara Pemakanan :-

Masukkan satu uncang ke dalam teko atau sebaiknya bekas tarmos.

Minum seberapa kerap yang boleh. Jadikan ia minuman seharian.

Ia boleh digunakan sehingga warna kuning bertukar ke warna jernih. (Biasanya untuk 1 hari)

JIKA ANDA MENGGUNAKAN PRODUK :-

KEISTIMEWAANNYA

(1) SETIAP PRODUK YANG DIPESAN PADA KALI PERTAMA DI JUAL DENGAN HARGA PENGGUNA= (RM 118.00 + KOS PENGHANTARAN) UNTUK PEMBELIAAN KALI KE 2 DAN SETERUSNYA AKAN DI JUAL DENGAN HARGA AHLI (RM 100.00 + KOS PENGHANTARAN)

PERHATIAN:-

BONUS ( SUPER 5 )RM 300.00- RM 350.00 SEBULAN
BONUS ( SUPER 25 ) RM 2000.00 SEBULAN
TIKET PELANCONGAN KE SHANGHAI CHINA

(2) DALAM MASA SEBULAN JIKA ANDA MENGGUNAKAN SET PRODUK INI ANDA TELAH MENGUMPUL (BV 60).JIKA DALAM SEBULAN ADA 19 ORANG PELANGGAN YANG MENGGUNAKAN PRODUK YANG SAMA,MEREKA AKAN DI LETAKKAN DIBAWAH RANGKAIAN ANDA.

ANDA SECARA AUTOMATIK LAYAK MENDAPAT BONUS RM 300.00 - RM 350.SEBULAN

(3) JIKA ANDA DAN 19 PELANGGAN DIBAWAH ANDA. TERDAPAT 19 PENGGUNA DARI SETIAP MEREKA DALAM SEBULAN,SECARA AUTOMATIK ANDA LAYAK MENDAPAT (BONUS SUPER 25 = RM 2000.00 SEBULAN)

(4) KHAS UNTUK AHLI-AHLI BARU BERMULA DARI BULAN APRIL HINGGA BULAN OGOS QUALIFY 2 X SUPER 25 BERTURUT-TURUT DALAM 2 BULAN
CONTOHNYA:- BULAN JUN 1 KALI SUPER 25 DAN BULAN JULAI 1 KALI SUPER 25 DENGAN PENGGUNA YANG SAMA

ANDA SECARA AUTOMATIK LAYAK MENDAPAT 1 TIKET YANG DIBERI OLEH TASLY MALAYSIA SDN.BHD (TASLY SHANGHAI TRIP) TERMASUK PENGINAPAN, MAKAN DAN PENERBANGAN PERCUMA.

PROMOSI SAH DARI 1 JUN HINGGA 31 OGOS

AYUH REBUTLAH PELUANG KEEMASAN YANG AKAN MENGUBAH HIDUP ANDA DISAMPING KESIHATAN YANG TERBAIK

2 comments: