Sunday, May 9, 2010

KAPSUL DANSHEN PLUS

Ramuan Utama :-

Radix Salvia Miltiorrhizae, Radix Astragalus Membranaceus, Rosewood, Radiz Panax Notoginseng, etc

KEISTIMEWAANNYA:-

(1) Menyembuhkan penyakit jantung koronori

(2) Melancarkan peredaran darah yang menyebabkan STROK

(3) Membersihkan saluran darah dan melindungi jantung

(4) Menurunkan paras KOLESTROL dalam badan dan darah

(5) Merawat komplikasi DIABETES

(6) Menjaga kesihatan mata dan fungsi ginjal

(7) Melindungi sel hati

Ciri-ciri Produk:-


Selepas bertahun-tahun menjalani aplikasi perubatan klinikal dan penyelidikan saintifik, terbukti Kapsul Danshen Plus – suatu Ubatan Tradisional Cina moden – mempunyai fungsi mempertahankan lapsan dalaman saluran darah.

Pengambilannya untuk jangka panjang boleh mencegah dan mengurangkan risiko penyakit jantung koronari dan serangan kardivaskular.

Oleh itu, Kapsul Danshen Plus mempunyai kesan positif dalam pencegahan penyakit dan perlindungan jantung.

Menurut kajian pakar perunbatan klinikal, 40.2% pesakit merasai kesan analgesic yang ketara selepas mengambil Kapsul Danshen Plus dan 48% pesakit merasai kelegaan sakit jantung selepas meletakkan kapsul di bawah lidah selama 3 hingga 8 minit, ia menjadikan jumlah keberkesanan mencdapai 88%. Kajia klinikal juga didapati bahawa kepantasan kesannya setara dengan nitrogliserin.

Oleh itu, Kapsul Danshen Plus dikatakan mempunyai fungsi kecemasan. Proses penggunaan jangka panjang membuktikan kapsul ini berkesan menghindari penyakit jantung koronari dan jantung.

Kini, kumpulan Tasly telah memperkenalkan Kapsul Danshen Plus di Negara-negara Asia Tenggara denagn penuh yakin. Ia amat sesuai bagi kebanyakan orang samada mereka yang sihat ataupun dalam keadaan sub-kesihatan dan membawa kegembiraan kepada beribu-ribu orang yang sakit.

6 fungsi Utama:-

1. Untuk memperbaiki keadaan Penyakit Jantung Joronari (CHD)

Kapsul Danshen Plus, bersama-sama dengan ramuan berharga seperti Salvia Miltiorrhiza, Notoginseng dan sebagainya. Ia mempunyai fungsi anti-pengumpalan platelet.

Selain itu, ia juga berkesan ke atas pengurangan, kolestrol dan trigliserida, pengurangna kepekatan darah, meningkatkan mikro-peredaran, anti-pengoksidaan, penyingkiran radikal bebas, menjaga otot kardiak dan sebagainya.

Fungsi-fungsi tersebut dikoordinat di pelbagai peringkat, menuju ke pelbagai organ sasaran dan berlaku dalam pelbagai system.

Fungsi utamanya ialah memperbaiki keadaan penyakit jantung koronari. Para professional mengesyorkan bahawa golongan dewasa (lelaki >35 tahun dan perempuan >40 tahun0 mengambil Kapsul Danshen plus secepat mungkin kerana jantung mereka perlu diberi penjagaan yang lebih serius.


2. Melindungi daripada strok

Infarksi otak dikenali sebagai “strok otak”. Ia termasuk pembentukan gumpala darah beku dan embolisasi. Kejadian strok otak meningkat dengan ketara sejak kebelakangan ini. Kebanyakkanya berlaku pada golongan muda.

Fungsi Kapsul Danshen Plus ialah untuk memperbaiki peredaran darah denagn menyingkirkan stasis darah. APlikasi klinikal menunjukkan penggunaan Kapsul Danshenplus bersama rawatan lain mempunyai kesan baik ke atas pesakit strok otak.

3. Membersihkan saluran darah dan melindungi jantung kedua-mikroperedaran

Mikroperedaran merupakan peredaran darah antara kapilari arteriol dan venul. Tempat ini merupakan tempat yang paling sesuai untuk pertukaran nutrient antara darah denagn sel tisu. Dan juga membawa oksigen dan nutrient kepda tisu serta membawa keluar hasilan metabolic. Banyak penyelidikan telah membuktikan bahawa Kapsul Danshen Plus dapat meningkatkan mikroperedaran badan. Kajian di Fakuliti Perubatan Universiti Keio, Japan telah menunjukkan bahawa Kapsul Danshen Plus mempunyai kesan ke atas pelbagai sasaran dalam menyelesaikan masalah mikroperedaran.

4. Merendahkan paras lipid darah (kolestrol) dan mengurangkan plak daripada arterosklerosis

Kapsul Danshen Plus mempunyai fungsi yang berkesan terhadap pengurangan paras lipid darah terutamanya kolestrol. Sebahagian kajian telah dijalankan ke atas pesakit arterosklerosis carotid. Kumpulan kawalan diberi dos normal aspirin dan kumpulan rawatan diberi Kapsul Danshen Plus, keputusannya adalah seperti berikut :

Perubahan ketebalan intima-media carotid (IMT): Ketebalan carotid IMT berkurang dalam kumpulan yang dirawat dengan Kapsul Danshen Plus (P<0.05)>0.05)

Perubahan paras lipid darah: Pesakit dalam kedua-dua kumpulan turut mempunyai paras lipd darah yang tinggi. Selepas penggunaan Kapsul Danshen Plus, paras kolestrol dan trogliserida berkurang dangan signifikan. Akan tetapi, tiada perubahan yang diperhatikan dalam kumpulan kawalan.

5. Memperbaiki keadaan penyakit mata dan malfungsi ginjal yang berkaitan denagn penyakit kencing manis (diabetes)

Retinopati dan renopati diabetic adalah disebabkan oelh masalh kapilari pesakit diabetes. Kedua-duanya adalah komplikasi saluran darah mikro yang paling umum yang disebabkan oleh diabetes.

Kapsul Danshen Plus mempunyai kesan terhadap perubahan rheologi darah, anti-ion kalsium, pengurangan paras trigliserida dan kolestrol. Dengan itu, Kapsul Danshen Plus amat disarankan kepada pesakit dengan komplikasi diabetes.

6. Melindungi sel hati

Tabiat pengambilan alcohol yang berlebihan dan pengambiln makanan yang terlalu berminyak akan mengakibatkan mikro-peredaran hati terhalang dan malfungsi hati. Pesakit akan mengambil malnutrisi dan diikuti dengan perasaan yang tidak normal seperti rasa tidak selesa di sekeliling hati dan pengurangan selera makan.

Penggunaan Kapsul Danshen Plus selama 3 bulan akan mengembalikan fungsi hati yang normal dan memulihkan hati yang rosak. Perkara yang lebih penting lagi, pengambilan Kapsul Danshen Plus sebelum meminum alcohol dapat melambatkan penyerapan alcohol dan justeru itu dapat melindungi sel hati.


Cara Pemakanan :-

1 kapsul pagi

1 kapsul petang

(diambil sebelum makan semasa perut kosong)

# Untuk kesan yang lebih baik, buka kapsul dan tuangkan isi kabsul ke bawah lidah. Biarkan ia cair sendiri.

Dengan cara ini, khasiat ubat dapat diserap dengan lebih cepat dan berkesan.

JIKA ANDA MENGGUNAKAN PRODUK :-

KEISTIMEWAANNYA

(1) SETIAP PRODUK YANG DIPESAN PADA KALI PERTAMA DI JUAL DENGAN HARGA PENGGUNA= (RM 190.00 + KOS PENGHANTARAN) UNTUK PEMBELIAAN KALI KE 2 DAN SETERUSNYA AKAN DI JUAL DENGAN HARGA AHLI (RM 165.00 + KOS PENGHANTARAN)

PERHATIAN:-

BONUS ( SUPER 5 )RM 300.00- RM 350.00 SEBULAN
BONUS ( SUPER 25 ) RM 2000.00 SEBULAN
TIKET PELANCONGAN KE SHANGHAI CHINA

(2) DALAM MASA SEBULAN JIKA ANDA MENGGUNAKAN SET PRODUK INI ANDA TELAH MENGUMPUL (BV 100).JIKA DALAM SEBULAN ADA 11 ORANG PELANGGAN YANG MENGGUNAKAN PRODUK YANG SAMA,MEREKA AKAN DI LETAKKAN DIBAWAH RANGKAIAN ANDA.

ANDA SECARA AUTOMATIK LAYAK MENDAPAT BONUS RM 300.00 - RM 350.SEBULAN

(3) JIKA ANDA DAN 11 PELANGGAN DIBAWAH ANDA. TERDAPAT 11 PENGGUNA DARI SETIAP MEREKA DALAM SEBULAN,SECARA AUTOMATIK ANDA LAYAK MENDAPAT (BONUS SUPER 25 = RM 2000.00 SEBULAN)

(4) KHAS UNTUK AHLI-AHLI BARU BERMULA DARI BULAN APRIL HINGGA BULAN OGOS QUALIFY 2 X SUPER 25 BERTURUT-TURUT DALAM 2 BULAN
CONTOHNYA:- BULAN JUN 1 KALI SUPER 25 DAN BULAN JULAI 1 KALI SUPER 25 DENGAN PENGGUNA YANG SAMA

ANDA SECARA AUTOMATIK LAYAK MENDAPAT 1 TIKET YANG DIBERI OLEH TASLY MALAYSIA SDN.BHD (TASLY SHANGHAI TRIP) TERMASUK PENGINAPAN, MAKAN DAN PENERBANGAN PERCUMA.

PROMOSI SAH DARI 1 JUN HINGGA 31 OGOS

AYUH REBUTLAH PELUANG KEEMASAN YANG AKAN MENGUBAH HIDUP ANDA DISAMPING KESIHATAN YANG TERBAIK

No comments:

Post a Comment