Sunday, May 9, 2010

Tasly Monascus - Menentang Penyakit Diabetic

Tasly Monascus mengandungi bahan utama iaitu Yis beras merah (Monascus purpureus). Yis merah atau dikenali sebagai "Hong Qu", merupakan ubatan tradisional Cina yang diperbuat daripada beras. Bahan tersebut telah lama digunakan di China sebagai makanan tambahan untuk merawat penyakit selama lebih daripada 1000 tahun dahulu. Ciri-ciri istimewa produk ini termasuklah teknik pembuatan yang unik, prosedur pembuatan yang menepati piawai, kawalan kualiti yang dijaga dan bahan aktif yang terbaik. Tasly Monascus adalah dipercayai dan selamat digunakan serta harganya amat berpatutan.

Aplikasi yang bersesuaian

1. Mereka yang mempunyai paras lipid atau kelikatan darah yang tinggi
2. Mereka yang berisiko tinggi menghidap arteriosklorosis
3. Mereka yang ingin mencegah daripada arterosklerosis
4. Mereka yang menghidap penyakit yang berkaitan dengan aarterosklerosis seperti strok dan penyakit jantung koronari (CHD)

4 Fungsi Utama

1. Merendahkan lipid darah dengan cepat dan berkesan
2. Membantu melawan pembentukan plak
3. Mencegah daripada hiperlipidemia (kehadiran paras lipid yang tinggi di dalam darah)
4. Berkesan mencegah dan melegakan penyakit jantung koronari, arterosklerosis dan strok

**Lebih kurang 4-6 minggu selepas produk ini diambil, simptom-simptom penyakit kardio-serebrovaskular seperti terasa tekanan pada dada, sakit dada, pening kepala, sakit kepala, kesukaran bernafas, perut mengembung, badan terasa letih, rasa kebas pada badan, tangan dan kaki dan sebagainya. Ia dengan ketara boleh berubah.

No comments:

Post a Comment