Sunday, May 9, 2010

Tasly Wild Ginseng - Cure for Cancer!

Kapsul Wild Ginseng

Tasly Wild Ginseng dirumus khas untuk merawat penyakit kanser. Ia mengandungi ekstrak ginseng merah (Ginsenosida RH-2). Ginseng yang digunakan adalah berusia 6 tahun serta berkualiti tinggi dan diambil dari kawasan terpilih dan kualiti produk juga terjamin. Ia menggunakan teknologi pengekstrakan enzim tercanggih dan memastikan kepekatan bahan aktif ginsenosida yang tinggi digunakan.
Aplikasi yang bersesuaian.

1. Merawat tumor dan kanser
2. Penggunaan dalam jangka mase pemulihan selepas sebarang penyakit serius
3. Merawat kekurangan pada paru-paru, limpa, jantung dan ginjal
4. Memperbaiki kesukaran pernafasan yang berpunca daripada peredaran renal yang tidak normal, mati pucuk, pengeluaran mani nockturnal dan gejala kelemahan peredaran renal yang lain.
5. Merawat dan memperbaiki kelemahan imuniti dan kepada mereka yang mudah menghidap selesema.
6. Meningkatkan kebolehan mental dan ingatan
7. Bagi tujuan kecantikan dan anti-penuaan
8. Sesuai untuk golongan usia pertengahan dan warga tua dengan badan yang lemah
9. Sangat sesuai untuk wanita yang lemah selepas bersalin

6 Fungsi Utama:

1. Kesan Anti-Tumor. Kajian moden menunjukkan bahawa Gisenosida RH-2 merencat serangan dan metastasis sel tumor, dapat mengaruh apoptosis dan pembezaan sel tumor; ia dapat digunakan dalam rawatan kanser hati, kanser paru-paru, kanser payudara, kanser perut, kanser tulang, melanoma malignan, kanser esofagus dan sebagainya.
2. Mengawalatur keimunan dan meningkatkan rintangan terhadap penyakit. Gisenosida RH-2 dalam ginseng ialah bahan aktif yang boleh mengawalatur keimunan; ia melaraska fungsi imun badan dan meningkatkan rintangannya melawan penyakit. Ginseng digunakan untuk memperaiki kekurangan dalam paru-paru, limfa, jantung dan ginjal.
3. Mengawalatur sistem saraf pusat. Tasly Wild Ginseng dapat mengawalatur sistem saraf pusat dan meningkatkan proses ransangan otak dan mempengaruhi kecenderungannya kearah keseimbangan. Ia dapat menigkatkan keupayaan mental dan fizikal, menigkatkan mutu kerja dan melawan keletihan. Tasly Wild Ginseng juga menambahkan pengambilan oksigen di otak sekaligus membantu dalam meningkatkan keupayaan pembelajaran, ingatan dan mempunyai kesan ketara dalam pembaikan penyakit yang berkaitan dengan ketidakupayaan daya ingatan.
4. Meningkatkan fungsi seksual. Tasly Wild Ginseng dapat menambahkan rembesan kortikosteroid, berkesan ke atas kelenjar-kelenjar gonad; menambahkan bilangan dan daya hidup sperma dalam testis. Perubatan Tradisional Cina percaya bahawa ginseng berkesan membaiki peredaran renal; bukan sahaja digunakan untuk merawat kesukaran bernafas, malah ia juga merawat kekurangan ginjal dan masalah mati pucuk.
5. Menjaga organ hati. Ginseng dapat meningkatkan aktiviti pelbagai enzim dalam hati dan menguatkan keupayaan detoksifikasi hati; ia mempunyai kesan detoksifikasi dan menjaga hati yang diracuni alkohol.
6. Memberi kesan kecantikan dan penjagaan terhadap kulit. Kajian menunjukkan bahawa Tasly Wild Ginseng boleh diserap secara perlahan oleh badan manusia, ia boleh mengembangkan salur kapilari pada kulit, menggalakkan peredaran darah pada kulit, meningkatkan nutrisi kulit, mengelakkan dehidrasi, kekerasan dan kedutan pada kulit; dengan itu, ia meningkatkan kelembutan kulit, meransang pembaharuan sel, mengekalkan kelicinan dan menjaga khasiat kulit, mengelakkan penuaan awal dan seterusnya menghasilkan kesan kecantikan.

No comments:

Post a Comment